say

 *Dagens maxjobb var ett helvite, (nära iallfall), det var helt sjukt mycket hela tiden, fick mig ett extra träningspass så som jag sprang efter alla påsar på lunchen. Det var som en lördag och ni som inte vet så är det en väldigt jobbig dag att jobba på!
det är verkligen jätte skönt att jag är ledig imorgon, och att min mormor är här nu. Det var för jätte länge sen jag träffade henne. Nu när det behövs som mest,  sötaste bästaste mormor :)
Imorgon ska vi till kupolen och rosa huset och lite sånt sen ska jag hinna med att sy! 
lediga dagar = hinna med saker dagar

har hittat på en skön snubbe ryan cabrera, han har en heldel mysiga låtar :)
Hejsvejsens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0