rubriker.!

gullig alla hjärtans dag!

Jag bestämde väckning av mamma imorse, drog mig upp tidigt och det var ju bästa vinterdagen på länge. Satt på mig bästa skorna och tog enlång fin  promenix innan jag gick till jobbet imorse :)
Sånt mår man ju inte helt fel av :D
Jag såg nog den sötaste killen på jobbet idag också, gullstämpel på honom till 100!

I veckan var jag och sara väldigt viktiga! haha, detär ju roligt att vara viktig när man är två, kännde mig rätt mesigt- pedant eller något i den stilen på samma gång, men sånt gillar väl lärare antar ja!
Det blev ett fint papper med VIKTIGA meningar!
och sen boxades vi efteråt! jag älskar nästan att boxas, det är ju super roligt! :D ny hobby! passaer. ;)

jag är rättså ensam ikväll, det var länge sen!! men nu är jag det och det kan ju ha sin lilla charm det också. skönt att bara göra ingenting ibland :)
Har funderat och funderat, jag är trött på  mitt hår så det går inte att beskriva!! testat massa olika tjoffs för att det ska börja må bra, men nu har ja tröttnat och funderar stark på att bli super blond igen!
hm...
Ciao på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0