mållös japp!


VAD HAR HÄNT?! förut såg jag upp och tyckte att den här flickan var den finaste som fanns, samtidigt som oc gick på tv, efter den serien har jag beundrat henne så jävla mycket, men vad håller hon på med just nu, hon ser ut som fan rent ut sagt... jag börjar snart inte klara av den här helt helt helt sjuka hysterin!

ta en titt på dom här bilderna tillexempel? och den högra där uppe. tror nog att väldigt många fler än jag tycker att hon var finare förut, som på den vänstra och dem här nedanför... åhhhh..... undra vad det är som driver människorna till detta. Pressar sig själva för att se hur smala dem kan bli? kanske kanske inte. jag ska inte spekulera i det. hejdå!

... mycket finare förut

Kommentarer
Postat av: Antonia

Ja, när hon var med i OC var hon ju sååå vacker!! Men, du får tänka såhär: Hon var en sådan stor diva att de fick lov att slänga ut henne ur serien. Därför hon fick "dö" i serien ju. En riktig bitch. Puss på dig annars sötnos! Jag saknar dig och alla i 1337 så jäklans myckeeeeetttt!!!!

2009-02-10 @ 20:41:10
URL: http://vondufva.blogg.se/
Postat av: emma

men gud, dem där bilderna hade jag inte sett. jag tycker hon är så vacker, men det här är ju absolut inte kul :( tråkigt att det går dåligt för henne. jag älskade henne också i oc och efter!! ååå

puss emma:)

2009-02-12 @ 18:39:06
URL: http://dubbelklick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0