kebab

Igår var det hagafest och maskerad hos karin! Väldigt roligt i början och mindre roligt mot slutet! :) och faaan jag har SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHÄÄÄÄRR
SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHÄÄÄÄRR
SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHÄÄÄÄRR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHÄÄÄÄRR
SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHÄÄÄÄRRdåligt samvete för det som hände igår också!! fyfan, hur dum får man va?!! förlåt förlåt förlåt!

Imorse var det jätte skönt att sova, hoppade ner i soffan kollade på smallville, städade mitt rum och vädrade lägenheten, sen kom jag på att jag ska gå till skolan iallfall. Det blev en bra nk lektion och så satt jag och Sarisen kvar i några timmar och jobbade flitigt! hehe *
Från skolan till matpalatset sånt ställe man får besöka bakisdagen, hade aldrig kekat där innan men de va gott och trevligt, vi snackade igenom gårdagen länge och jag garvade sååå mycket att jag har träningsvärk i magen nu,
därför blir det ingen träning idag heller haha =)
Utan ikväll ska jag chilla stort!

varje dag ska det hända något nytt i mitt liv! hur kul låter inte det? 

// Josephine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0