kaputt!

åhhh jag har råååå råå råååå panik på min super sjuka syster nu, hon håller på att kracha datorna som vi har tillsammans, och den jag har mina skolaproblem(arbeten) på! skulle ioförsig vara skönt att säga till lärarna att ( syrran hade sönder datorn så har inget att lämna in, men hur mycket dom skulle tro på mig är ju en annan sak.
Det går iallfall långsammare än snigeln att ta sig in på internet och mer långsamt efter man tryckt på enter!
Men hon bryr sig inte särskilt mycket om mina problem, hon vill bara se dem nya avsnitten av beverly hills. mmh, tack!

Min katt har lärt sig att sätta på kranen alldeles själv också, haha, störd han är, han dricker inte vatten ur skålen utan måste ha från toalett kranen så på toan kan man aldrig spendera en minut ensam förens lillen är där och piper, hoppas han slutar pipa nurå när han hajjat grejjen med kranen =)

Ska till svea lite snart och köra ett pass innan jag ska dit med mathilda lite senare, det är så roligt att jag skulle kunna leva där nere! fast sen kommer det ju perioder då man bara vill spy på träning. men inte nu :D inte idag! :D

fick ett glädjande sms från mathiiiii igår!!!!!!! WIHO nerräkningen har hon stenkoll på!
och sen hade jag nog den lyckligaste drömmen i lördags om mig och lovisisfisisen på cypern GALET!
, jag var så glad hela dagen att jag tog på mig 3 timmar extra jobb igår!

Jossi säger hojsi nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0