hm!

När veckorna är sådära halvslappa i skolan och man vet att det är mycket som kommer att komma, varför inte ta tag i saker redan nu?
nej jag prioriterar verkligen inte skolan just nu. Jag känner mig så otroligt vilse,
- jag vet inte vad jag ska välja för kurser tills nästa år, tills imorgon!
- jag har inte gjort hälsopedagogiken ( men fick som tur var en vecka till) men vet inte hur jag ska skriva
- jag har inte börjat på svenskan, som erik tror att jag har gjort, och jag vet inte vad jag ska göra
- jag har inte läst på glosorna tills imorgon
- jag tränade inte idag
- jag har fått höra om en så sjukt elak blogg!!

är jag bitter eller är jag?
den här dagen har inte direkt varit den bästa för mig....
bara massor med skit. varför bor jag i borlänge?..

MEN NEJ BORT MED DET BITTRA OCH IN MED PARTY KÄNSLAN OCH DET SUPER GLADA!!! FÖR IMORGON ÄR DET FÖRFEST HOS KARIN MASKERAD DÄR! OCH DET SKA BLI SKOJJ ATT VARA MED ALLIHOPA!
Happpppppppiiiiiiii!

Nu ska jag ta tag i mig själv, hejdååå :D
pepp pepp peppp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0