yrt och gealet

Helt ärligt vet jag inte vad jag håller på med just nu.  Borde plugga nk men har ingen lust med det idag :)
vaknade med en förkyldning som sitter i än.
Skulle testa grönt mint te när jag kom hem, tänkte att det skulle vara gott, men klara de inte ens av en sked av det tee't det smakade som om jag drack tuggummi, så inget jag tycker ni borde testa. stay away helt enkelt,
så jag tog en kopp choklad ist :)

Bye / J
bara 8 dagar kvar!


finaste finaste finaste hårfärgen, får försöka lyckas lika bra som hon med det!


Kommentarer
Postat av: lovis

Där är hon ju! Jag pratade om hennes hårfärg för inte så längesen, kalas fin!

2008-12-02 @ 15:54:43
URL: http://[email protected]
Postat av: sara

haha ja det är hon med blommiga tröjan och glasögon jossi!

2008-12-02 @ 17:32:17
Postat av: sarah

Vem är det där? :) Hon ser exakt ut som en tjej i min skola :P

Ja! väldigt snygg hårfärg måste jag säga :))

2008-12-04 @ 21:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0